Darbo pobūdis:
- Konsultantų paieška ir atranka (aktyvi paieška per rekomendacijas, suburti 10-12 individualią veiklą turinčių pardavėjų komandą);
- Konsultantų mokymas ir įvedimas į darbą (on work coaching)
- Darbo organizavimas;
- Motyvavimas;
- Susirinkimų ir individualių susitikimų vedimas;
- Kontrolė (ataskaitų rengimas);
Reikalavimai:
- Nepriekaištinga reputacija;
- Atsakingumas, sąžiningumas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Proaktyvumas, pozityvus mąstymas, iniciatyvumas;
- Lyderio savybės (turi mokėti motyvuoti save ir kitus, stiprinti / ugdyti kitus žmones);
- Gebėjimas iškelti sau ir savo komandos nariams tikslus ir juos įgyvendinti;
- Organizuotumas / savidrausmė;
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
- Geri darbo su kompiuteriu įgūdžiai;
- Kalbos kultūra;
- Darbo patirtis draudime arba vadovavimo aktyvaus pardavimo padaliniui – privalumas;
Mes siūlome:
- Darbą modernioje, dinamiškoje, socialiai atsakingoje bendrovėje;
- Galimybę savarankiškai organizuoti savo veiklą;
- Patrauklų atlyginimą, priklausantį nuo veiklos rezultatų;
- Išsamius kvalifikacijos kėlimo mokymus ir tobulėjimo galimybes naujiems ir patyrusiems konsultantams;
- Pažangius darbo įrankius, kurie padės siekti geresnių rezultatų;
Atlyginimas:
Konkretus atlyginimo dydis priklauso nuo kandidato kompetencijos ir darbo patirties.