Pardavimų palaikymo specialistas (-ė) administravimui

Vieta
Vilnius, Lithuania
Pozicija Pilna darbo diena
CV siųsti iki
05.10 kobieta laptop%231

Darbo pobūdis:

  • Pardavimo palaikymo priemonių pardavimo struktūrai organizavimas ir užtikrinimas
  • Prezentacijų ir komunikacijos apie pardavimų veiklos rodiklius ruošimas
  • Vidaus dokumentų pardavimų padalinyje rengimas, derinimas, įvairių pasiūlymų, rekomendacijų dėl jų teikimas
  • Marketingo priemonių koordinavimas. Pagalba organizuojant renginius, užsakant dovanas, pardavimų skatinimo priemones
  • Bendradarbiavimas su partneriais organizuojant renginius, vykdant jų pirkimus
  • Pardavimų padalinio darbuotojų ir partnerių konsultavimas pardavimų veiklos klausimais
  • Reikalingų veiklos ataskaitų rengimas
  • Bendradarbiavimo su kitais įmonės padaliniais užtikrinimas
  • Kitų vadovo paskirtų užduočių vykdymas

 

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina – finansų, rinkodaros arba teisės srityje)
  • Darbo patirtis pardavimų (pageidautina draudimo/gyvybės draudimo) srityje
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai
  • Gebėjimas operatyviai spręsti problemines situacijas
  • Kruopštumas, kūrybingumas, savarankiškumas, atsakingumas
  • Analitinis mąstymas
  • Gebėjimas dirbti komandoje
  • Gebėjimas priimti sprendimus ir atsakomybę
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
  • Anglų kalba

Mes Jums siūlome:

  • Dinamišką darbą tarptautinėje aukštos verslo kultūros įmonėje    
  • Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą ir papildomų naudų paketą
  • Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, atsakingumas ir komandinis darbas

Atlyginimas:

1300-1800 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretus atlyginimo dydis priklauso nuo kandidato kompetencijos ir darbo patirties.

Jeigu susidomėjote šia karjeros galimybe, lauksime Jūsų aplikacijų:

Aplikuoti